יום שבת, 18 בפברואר 2012

האם אתה יודע כיצד לנגן על גיטרה? רוב האנשים אינם יודעים. אם תיתן גיטרה בידיו של מישהו, האם זה אומר שהוא או היא מוזיקאי?
כדי לנגן על גיטרה, אחת חייב ללמוד מספר כישורים מורכבים. כאשר כל הכישורים האלה באים יחד בתזמון הנכון, אפשר יהיה לטעון שהנה אתהמשמיע מוסיקה. מנקודה זו, כמה יציגו את כשוריהם הצנועים במפגשים משפחתיים, בעוד אחרים יהפכו לאלילי פופ.
כאשר מורים עוסקים בטכנולוגיה, הם נדרשים ללמוד מיומנויות מורכבות יותר. ראשית, ללמוד 'כיצד לבצע', לאחר מכן להתחיל לתפעל טכנולוגיה בכוחות עצמם ולבסוף למזג את הטכנולוגיה בביצועיהם המקצועיים. תהליך זה הוא כמעט כמו הופעה בלהקת,  כמו להפוך למלחין, או ליתר דיוק,  כמו מנצח תזמורת העוזר לתלמידים "לנגן" ולחבר בכוחות עצמם, מתוך עמדתו של מורה אוריין טכנולוגיה.
מתן הזדמנויות למורים לרכוש מיומנויות תקשוב היא קריטית כדי לחזק את אמונותיהם אודות הערך המוסף של התקשוב בהוראת ובלמידה. זה כרוך במעבר לגישה חדשה לקראת פדגוגיה הנתמכת על ידי אמצעים טכנולוגיים מושתת על אוריינות טכנולוגית בקרב המורים.

יוסף ווקס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה